REKLAMACJE I ZWROTY
REKLAMACJE I ZWROTY
ZWROTY
Akceptujemy zwroty i wymiany zamówionych w naszym sklepie ubrań. Konsument ma prawo złożyć rezygnację z towaru w terminie do 14 dni od daty zakupu. Rezygnacja rozliczona jest w takiej samej formie jak podczas zakupu.
1) Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Artykuły muszą posiadać wszystkie oryginalnie założone etykiety.
1a) Na towar który jest przeceniony lub w cenie promocyjnej zwrotów nie przyjmujemy
2) Pobierz protokół z naszej strony internetowej i dołącz go do paczki.
3) Zaadresuj paczkę na nasz adres:
ul. Stefana Czarnieckiego 1/2, 63-900 Rawicz
4) W celu przyśpieszenia realizacji zwrotu produktów bądź ich wymiany zalecamy wysłanie paczką poleconą.
5) Wypisanie formularza czytelnie oraz drukowanymi literami z pewnością skróci czas realizacji usługi.
6 ) Zastrzegamy sobie prawo do nieodbierania paczek pobraniowych.
7) Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu jeśli towar nosi ślady użytkowania i nie posiada oryginalnie założonych etykiet.
Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy i prawach konsumenta, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
REKLAMACJE
W przypadku zakupionego uszkodzonego towaru klient ma prawo odstąpienia od umowy a butik Lejla pokryje wszelkie koszty z tym związane lub osoba kupująca może zażądać obniżenie cen towaru lub wymianę na ten sam pełnowartościowy towar. Skontaktuj się z Nami w celu zgłoszenia reklamacji.
Butik LEJLA zobowiązuję się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
WYMIANA